Welcome To LinkMania.
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Welcome To LinkMania.

Connect Valcea.Awp.Ro
 
AcasaPortalUltimele imaginiÎnregistrareConectare

 

 Comenzi HLTV

In jos 
AutorMesaj
CoSmiN
Detinator
CoSmiN


Numarul mesajelor : 123
Data de inscriere : 18/01/2009

Comenzi HLTV Empty
MesajSubiect: Comenzi HLTV   Comenzi HLTV Icon_minitimeLun Iun 29, 2009 9:39 pm

Exista langa HLTV.exe un fisier de configurare pentru acesta numit hltv.cfg. Il puteti edita cu Notepad, Wordpad, etc. si deasemenea puteti adauga comenzi care vor fi executate automat la pornirea HLTV-ulului.

connect IP:Port - conectare HLTV la un joc (port initial 27015)
disconnect - deconecteaza HLTV-ul de la server, dar nu inchide si aplicatia HLTV.exe. Toti clientii conectati la el raman conectati.
stop text - va deconecteaza de la server, deconecteaza si clientii de pe HLTV si opreste inregistrarea demo-ului. Cuvantul text sta pentru un eventual mesaj de ramas bun care va fi afisat la deconectare.
quit - inchide aplicatia HLTV.exe
retry - reincearca ultima conexiune apelata
autoretry 0|1 - 0 (nu se reincearca conectarea), 1 (in cazul in care conexiunea este intrerupta, HLTV reapeleaza automat serverul de CS)
name text - seteaza numele tabelei de scor HLTV
hostname text - seteaza numele HLTV-ului
serverpassword text - seteaza parola jocului
adminpassword text - seteaza parola pentru RCON si comentator
proxypassword text - seteaza parola pentru alte HLTV-uri
spectatorpassword text - seteaza parola pentru spectator
clients - afiseaza numele persoanelor conectate la HLTV
proxies - afiseaza alte HLTV-uri conectate
players - afiseaza numele persoanelor care joaca in momentul de fata
kick ID - da afara un spectator de pe HLTV
bann IP - restrictioneaza o adresa IP
clearbanns - indeparteaza toate IP-urile restrictionate
say text - trimite un mesaj in joc prin care puteti conversa cu jucatorii
msg text [<durata> <pozita x> <pozitia y> <culoare hex rgba>] - trimite un mesaj mare (HUD) la toti spectatorii
localmsg text [<durata> <pozita x> <pozitia y> <culoare hex rgba>] - asemanator ca msg, doar ca este vizibil doar la clientii de pe HLTV
servercmd sir - trimite mai departe comanda in consola jocului
clientcmd grup string - trimite mai departe comanda la toti clientii din grupul specificat (grupuri: 1=spectatori, 2=HLTV-uri, 3=toti)
loopcmd id n string - loopcmd va executa 'string' la fiecare 'n' secunde. 'id' este un numar intre 1 si 64 pentru a identifica acest loopcmd. "loopcmd id nimic" va dezactiva o comanda loop din nou. 'loopcmd' fara nici un parametru va lista orice comanda din lista
signoncommands string - comenzi in consola care vor fi executate de spectatorii locali dupa ce conexiunea s-a stabilit. Comenzile pot fi separate prin semicoloane.
maxclients n - seteaza limita numarului de spectatori pentru HLTV (initial 128)
delay n - incetineste desfasurarea jocului pentru n secunde. Valoarea initiala este 30 de secunde pentru evitarea codurilor. Daca intarzierea este setata la o valoare sub 10 secunde (ex. 0), functia director autor va fi dezactiva.
rate n - contorizeaza viteza jocului de trimitere a datelor catre HLTV
updaterate n - actualizarile jocului pe secunda trimise de la server la HTLV
maxrate n - seteaza viteza maxima de trimitere a datelor pentru spectatori
maxloss f - seteaza viteza acceptabila de pierdere a datelor, valoarea initiala este 0.05 (5%). Daca pierderea este mai mare, noii spectatori care incearca sa se conecteze vor fi respinsi.
maxqueries n - maximul starii intrebarilor pe secunda cerute de rasfoitoarele serverului [aici nu sunt sigur ce vrea sa zica]
dispatchmode 0|1|2 - 1 (va redirectiona jucatorii care se conecteaza la alte HLTV-uri pentru a balansa lucrul intre ele), 2 (orice spectator va fi redirectionat), 0 (redirectionarea este oprita)
publicgame 0|1 - 1 (adresa IP a serverului va fi vizibila la spectatori si intrarea in joc va fi permisa)
offlinetext string - cei care se conecteaza la HLTV vor primi un mesaj de respingere daca acesta nu emite inca
chatmode <0|1|2> - 0 (spectatorii nu pot vorbi), 1 (doar spectatorii conectati la acelasi HLTV pot vorbi intre ei), 2 (toti spectatorii pot vorbi intre ei)
bannerfile fisier - seteaza un fisier TGA (RGBA) care va fi afisat ca logo la spectatori
ping IP:Port - da ping la un server HLTV pe portul specificat (port initial 27015)
nomaster 0|1 - daca este activat, HLTV-urile nu se vor inregistra ca servere WON
forcemaster 0|1 - daca este activat, HLTV-urile se vor inregistra la serverele WON
heartbeat - trimite manual un packet de date la serverele WON
region n - stabileste regiunea in care se afla HLTV-ul
rcon string - trimite o comanda la alte servere
rconaddress IP:Port - stabileste adresa unde va fi trimisa comanda de la rcon string
rconpassword string - seteaza parola pentru HLTV-ul controlat
cheeringthreshold f - aici nu am inteles ce vrea sa spuna ...(initial 0.25)
blockvoice 0|1 - daca este activat, orice voce va fi blocata
cmdlist - afiseaza toate comenzile disponibile (adica acestea care sunt explicate aici )
logfile 0|1 - opreste|porneste logarea intr-un fisier cu extensia .log
status - afiseaza informatii despre starea HLTV-ului
modules - afiseaza toate versiunile si modulele HLTV-ului
exec nume-fisier - executa un fisier de configurare (extensia .cfg)
echo string - afiseaza un text in consola de la HLTV
developer 0|1 - afiseaza mesaje suplimentare in modul 'developer'
record nume-fisier - inregistreaza toate jocurile in fisiere demo dupa sintaxa:
"numefisier-<data>-<harta>.dem"
stoprecording - opreste inregistrarea unui demo
playdemo nume-fisier - porneste difuzarea unui fisier demo catre cei conectati la HLTV
Sus In jos
https://linkmania-cs.forumgratuit.ro
 
Comenzi HLTV
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Welcome To LinkMania. :: COUNTER-STRIKE GAME :: Resurse pentru Counter-Strike-
Mergi direct la: